Blog

Elastyczny format usług informatycznych DataPoint

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Potrzeby pod względem użytkowania sprzętu i całościowej infrastruktury informatycznej są dziś bardzo zróżnicowane. 

Dlatego działamy na dwóch płaszczyznach – usług kompleksowych dla firm, instytucji oraz usług dla klientów indywidualnych. Może zatem zaistnieć sytuacja, że ktoś, kto zarządza firmą będzie naszym klientem biznesowym, a jednocześnie będzie korzystał z naszej pomocy także jako osoba prywatna.

W praktyce dla podmiotów biznesowych czy też instytucji publicznych lub jednostek samorządowych realizujemy zlecenia z obszarów:

- dataProtect (ochrona danych),

- safeSerwer (całościowa obsługa usług serwerowych),

- smartService (obsługa bieżąca),

- ITStore (dostarczanie sprzętu i oprogramowania).

Zawsze pierwszy etap współpracy polega na wykonaniu indywidualnego audytu IT firmy. Sprawdzamy aktualny stan infrastruktury, określamy jakie są niedociągnięcia oraz co powinno być poprawione. Na tej podstawie tworzymy dokumentację poaudytową i przedstawiamy zalecenia, którym zazwyczaj nadajemy trzystopniową skalę. Docelowo ustalamy z klientem model współpracy, który umożliwia sprawną realizację usług, określa zakres wykonywanych działań oraz formułę płatności.

Najczęściej operujemy trzema sposobami rozliczeń:

abonament opłacana jest miesięcznie z góry ustalona stawka abonamentowa, zapewniająca korzystanie z naszych usług 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu w najniższej kwocie godzinowej;

pre-paid klient z góry opłaca pakiet planowanych godzin na wydatki na IT i korzysta z naszych usług w ramach wykupionego pakietu po preferencyjnych cenach;

interwencja – to opcja korzystania z obsługi IT w dowolnym momencie, opłacana standardową stawką godzinową za czas, jaki poświęcimy na realizację zleconych zadań.

Na pewno należy jeszcze wspomnieć o możliwości outsourcingu, który oferuje DataPoint. W zależności od potrzeb i możliwości organizacyjnych klienta możemy zapewnić pełny outsourcing informatyczny, którego celem jest przejęcie wyselekcjonowanych obszarów lub całej infrastruktury IT. Ponadto, istnieje opcja outsourcingu selektywnego, polegająca na wydaniu pozwolenia naszej firmie na kontrolę wybranych rodzajów outsourcingu IT. Chodzi tu głównie o zarządzanie wybranymi aplikacjami, środowiskiem sieciowym czy infrastrukturą internetową.

Dysponujemy zróżnicowaną i elastyczną ofertą informatyczną. Wykonujemy zarówno standardowe usługi, jak czyszczenie i porządkowanie oprogramowania w prywatnych komputerach, a także duże i skomplikowane działania związane np. z opieką nad serwerami firm. Dzięki temu wielu klientów o rożnej skali działania uzyska u nas fachową pomoc, wsparcie merytoryczne i indywidualnie sprofilowane rozwiązania.

Zapraszamy do kontaktu.     

Zapraszamy

Telefon: 697 777 687
Stacjonarny: 22 639 80 93
Mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

A4 Infociacho

Data Point © 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Designed by WebSS Studio
facebook
Data Point